Regulamin sklepu Sensoratio

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów usług w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego na stronie internetowej: szkolenia.sensoratio.pl

Sprzedającym jest firma Sensimatic Karolina Zienkiewicz zarejestrowana i prowadzona pod adresem:

ul. Łaciarska 59a/7,
50-105 Wrocław,
NIP: 898-111-70-93,
REGON: 931874505
zwana także Usługodawcą.

Kontakt ze sprzedającym można uzyskać pod numerem telefonu: +48 780 110 812 (koszt połączenia za minutę wg. stawek operatorów) oraz korzystając z adresu poczty elektronicznej: szkolenia@sensoratio.pl

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep Internetowy dostępny na stronie internetowej: szkolenia.sensoratio.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki i zasady korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedającego i Kupujących.
  3. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności, akceptacja i przestrzeganie ich postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
  4. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedający, w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet.
  5. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    • ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    • ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    • ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2 Definicje zawarte w regulaminie

  1. Regulamin - przedstawiony poniżej regulamin Sklepu
  2. Formularz zamówienia - formularz dostępny na stronie internetowej szkolenia.sensoratio.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  3. Klient/Zamawiający - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje zamówienia w Sklepie Internetowym.
  4. Sprzedający - podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie .
  5. Sklep internetowy - serwis internetowy działający pod adresem szkolenia.sensoratio.pl za pośrednictwem którego Klient może złożyć zamówienie.
  6. Przedmiot transakcji/produkt - usługi wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego
  7. Umowa sprzedaży - Umowa Sprzedaży zawarta między Klientem, a Sprzedającym za pośrednictwem Sklepu.
  8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta określające ilość i rodzaj Usług, zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedającym.
  9. Cena - wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Usługę.
  10. System teleinformatyczny - zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

§ 3 Składanie zamówienia

  1. Sklep szkolenia.sensoratio.pl prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internetowej.
  2. Informacje dotyczące produktów, znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
  3. Cena brutto Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów pośrednich takich jak sprzęt komputerowy czy koszty połączeń internetowych w trakcie szkolenia .
  4. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową 24 godziny na dobę przez cały rok, za pomocą Formularza Zamówień na stronie internetowej: szkolenia.sensoratio.pl.
  5. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  6. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe i adresowe niezbędne do wykonania Usługi oraz przekazywania informacji. Firma SENSIMATIC Karolina Zienkiewicz nie ponosi odpowiedzialności za wystawienie certyfikatu ze szkolenia na podane dane, jeśli były one nieprawidłowe.
  7. Klient w trakcie składania zamówienia może zażyczyć sobie otrzymania faktury VAT. Warunkiem wystawienia faktury jest podanie prawidłowych i kompletnych danych w formularzu zamówienia. Podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury uprawnia Sprzedającego do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
  8. Złożenie Zamówienia przez Klienta oznacza, iż wyraża on zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia, zgodnie z Polityką Prywatności.
  9. Aby korzystać z usług oferowanych przez Usługodawcę, klient musi dokonać rejestracji/logowania w Systemie teleinformatycznym Sprzedającego. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Loginem Klienta jest wskazany przez niego adres e-mail. Hasło tworzone jest przez Klienta i nie znane jest Sprzedającemu. Składa się ono z ciągu znaków i cyfr i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
  10. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
  11. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 5 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail przez Sklep.
  12. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    • potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
    • formularz odstąpienia od umowy,
    • niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
  13. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 11 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  14. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.

§ 4 Sposoby płatności

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
  2. Płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
  3. Płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
  4. Produkt zostanie udostępniony Klientowi dopiero po jego opłaceniu.

§ 5 Prawa autorskie

  1. Wszelkie materiały dostępne w serwisie stanowią wyłączną własność intelektualną Sprzedającego. Są one objęte prawem autorskim w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 roku, nr 24, poz. 83 z późn. zm). Jakiekolwiek kopiowanie modyfikowanie, powielanie i rozpowszechnianie w/w materiałów i zasobów, wymaga każdorazowo pisemnej zgody właściciela praw autorskich. Materiały i zasoby, zawarte w poszczególnych szkoleniach mogą być wykorzystywane przez Kupującego jedynie na własny, prywatny użytek i nie mogą być odsprzedawane.
  2. W przypadku niezastosowania się Kupującego do powyższego, Sprzedawca ma prawo dochodzić swych praw zarówno na drodze cywilnej jak i karnej.

§ 6 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych oraz umowy o świadczenie usług cyfrowych.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
    • o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 7 Procedura reklamacji

  1. Reklamacje Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej: szkolenia@sensoratio.pl.
  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  4. Odpowiedź Sprzedającego w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Sprzedającego sposób.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
  4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Klientem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
  5. Klient ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 05.10.2024 r.