Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów usług w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego na stronie internetowej: szkolenia.sensoratio.pl
Sprzedającym jest firma Sensimatic Karolina Zienkiewicz zarejestrowana i prowadzona pod adresem:
ul. Łaciarska 59a/7,50-105 Wrocław,
NIP: 898-111-70-93,
REGON: 931874505zwana także Usługodawcą.
Kontakt ze sprzedającym można uzyskać pod numerem telefonu: +48 780 110 812 (koszt połączenia za minutę wg. stawek operatorów) oraz korzystając z adresu poczty elektronicznej: szkolenia@sensoratio.pl
§ 1 Postanowienia ogólne
- Sklep Internetowy dostępny na stronie internetowej: szkolenia.sensoratio.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki i zasady korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedającego i Kupujących.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności, akceptacja i przestrzeganie ich postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
- W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedający, w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet.
- Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2 Definicje zawarte w regulaminie
- Regulamin - przedstawiony poniżej regulamin Sklepu
- Formularz zamówienia - formularz dostępny na stronie internetowej szkolenia.sensoratio.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- Klient/Zamawiający - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Sprzedający - podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie .
- Sklep internetowy - serwis internetowy działający pod adresem szkolenia.sensoratio.pl za pośrednictwem którego Klient może złożyć zamówienie.
- Przedmiot transakcji/produkt - usługi wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego
- Umowa sprzedaży - Umowa Sprzedaży zawarta między Klientem, a Sprzedającym za pośrednictwem Sklepu.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta określające ilość i rodzaj Usług, zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedającym.
- Cena - wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Usługę.
- System teleinformatyczny - zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
§ 3 Składanie zamówienia
- Sklep szkolenia.sensoratio.pl prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internetowej.
- Informacje dotyczące produktów, znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- Cena brutto Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów pośrednich takich jak sprzęt komputerowy czy koszty połączeń internetowych w trakcie szkolenia .
- Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową 24 godziny na dobę przez cały rok, za pomocą Formularza Zamówień na stronie internetowej: szkolenia.sensoratio.pl.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe i adresowe niezbędne do wykonania Usługi oraz przekazywania informacji. Firma SENSIMATIC Karolina Zienkiewicz nie ponosi odpowiedzialności za wystawienie certyfikatu ze szkolenia na podane dane, jeśli były one nieprawidłowe.
- Klient w trakcie składania zamówienia może zażyczyć sobie otrzymania faktury VAT. Warunkiem wystawienia faktury jest podanie prawidłowych i kompletnych danych w formularzu zamówienia. Podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury uprawnia Sprzedającego do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
- Złożenie Zamówienia przez Klienta oznacza, iż wyraża on zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia, zgodnie z Polityką Prywatności.
- Aby korzystać z usług oferowanych przez Usługodawcę, klient musi dokonać rejestracji/logowania w Systemie teleinformatycznym Sprzedającego. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Loginem Klienta jest wskazany przez niego adres e-mail. Hasło tworzone jest przez Klienta i nie znane jest Sprzedającemu. Składa się ono z ciągu znaków i cyfr i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 5 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail przez Sklep.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy,
- niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 11 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.
§ 4 Sposoby płatności
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- Płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
- Płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
- Produkt zostanie udostępniony Klientowi dopiero po jego opłaceniu.
§ 5 Prawa autorskie
- Wszelkie materiały dostępne w serwisie stanowią wyłączną własność intelektualną Sprzedającego. Są one objęte prawem autorskim w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 roku, nr 24, poz. 83 z późn. zm). Jakiekolwiek kopiowanie modyfikowanie, powielanie i rozpowszechnianie w/w materiałów i zasobów, wymaga każdorazowo pisemnej zgody właściciela praw autorskich. Materiały i zasoby, zawarte w poszczególnych szkoleniach mogą być wykorzystywane przez Kupującego jedynie na własny, prywatny użytek i nie mogą być odsprzedawane.
- W przypadku niezastosowania się Kupującego do powyższego, Sprzedawca ma prawo dochodzić swych praw zarówno na drodze cywilnej jak i karnej.
§ 6 Prawo odstąpienia od umowy
- Klient, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych oraz umowy o świadczenie usług cyfrowych.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 7 Procedura reklamacji
- Reklamacje Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej: szkolenia@sensoratio.pl.
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
- Odpowiedź Sprzedającego w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Sprzedającego sposób.
§ 8 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Klientem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Klient ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 05.10.2024 r.